ΣΥΝ-ΤΡΟΦΗ

Το έργο συν-τροφή εξερευνά την αναπαραγωγή ως την τεχνολογική και βιολογική συμβατότητα, δύο τριών ή και περισσότερων οργανισμών. Η συσκευή που επιτρέπει την σύνδεση αυτή αποτελείται από μια βιολογική υλικότητα, και επιτρέπει την κυοφορία ανόμοια γενετικά οργανισμών. Με τον τρόπο αυτό η μητρότητα μπορεί να επαναπροσδιοριστεί τόσο σε σχέση με τα υπόλοιπα μηχανικά και έμβια πλάσματα όσο και με το ευρύτερο περιβάλλον στο οποίο τοποθετούνται. Επιπλέον, η έννοια της οικογένειας αναβαθμίζεται και αποκόπτεται από το γενετικό υλικό, επανακαθορίζοντας τις έννοιες της συγγένειας και της συντροφικότητας, εντός μιας κοινής ύλης. Το πλάσμα που κυοφορεί συνδέεται άμεσα με το έμβρυο μέσω της συσκευής και έμμεσα με το υπόλοιπο περιβάλλον του μέσω μιας σειράς drone. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να επικοινωνεί, να συλλέγει δεδομένα και να αλληλεπιδρά με το ευρύτερο περιβάλλον της οικολογίας – κουζίνας, επικονιάζοντας τους υπόλοιπους φυτικούς οργανισμούς και φροντίζοντας τους. Τα επιμέρους σώματα και ο χώρος της κουζίνας προσεγγίζονται ως μιας ενιαία οικολογία, όπου τα όρια μεταξύ των σωμάτων είναι ρευστά και ανοιχτά στις αμοιβαίες συνδέσεις και αλληλοσυσχετίσεις μεταξύ τους.

George Ouzounis (GR)
O Ουζούνης Γιώργος γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε στο Πολυτεχνέιο Κρήτης, στο τμήμα αρχιτεκτόνων μηχανικών. Απόφοιτησε το 2020 και έκτοτε ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως αρχιτέκτονας και ως Conceptual 3D Render Artist. Το έργο του περιλαμβλανει 3D Scan, Render, φωτογραφία και βίντεο. Τα τελευταία 2 χρόνια ξεκίνησε το Art Project ‘’Super Gonorrhea’’, όπου δημιουργεί φανταστικές χίμαιρες και κόσμους που πραγματεύονται το (μετα)ανθρώπινο σώμα, το φύλο και την σεξουαλικότητα εντός μιας τεχνητής, βιολογικής οικολογίας. ‘’Η πρακτική μου βασίζεται στην σχέση μεταξύ των σωμάτων και την άμεση αλληλεπίδραση και αλληλεξάρτηση τους με τα ευρύτερα άμεσα και έμμεσα συστήματα εντός και εκτός των οποίων βρίσκονται. Τοποθετείται ενδιάμεσα του φυσικού και του τεχνητού, μεταξύ φύσης και τεχνολογίας, μιας πραγματικότητας και ενός φανταστικού σεναρίου. Παράλληλα, επιχειρεί να συγκροτήσει ένα διαφορετικό φαντασιακό, αντίθετο της σύγχρονης δυστοπικής, καταναλωτικής πραγματικότητας’’.