DATA CONFESSION

Μια ταυτόχρονη δράση πληκτρολόγησης, αναζήτησης και κοινής χρήσης των μοναδικών μας δεδομένων πραγματοποιείται διαμέσου του φυσικού και του ψηφιακού μας σώματος συχνά, υπό το πρίσμα της μοναχικότητας. Ο φυσικός εαυτός συνυπάρχει με τον ψηφιακό καθώς εμπιστεύονται δεδομένα ο ένας στον άλλον. Ταυτόχρονα, ο ψηφιακός Άλλος βρίσκεται εκεί για να ακούσει, να συλλέξει, να αποθηκεύσει, να μοιραστεί ή ακόμα και να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα αυτά. H Εξομολόγηση Δεδομένων προσεγγίζει εκ νέου την ιδέα της Εξομολόγησης σε μια μετά-ανθρώπινη εποχή. Το έργο στοχεύει στην επανεξέταση της διαλογιστικής και καθαρτικής διαδικασίας της εξομολόγησης προσαρμοσμένης στην εδώ και τώρα ψηφιακή πραγματικότητα. Οι επισκέπτες καλούνται να εξομολογηθούν σε έναν αόρατο άλλο: το Διαδίκτυο. Η επιβεβαίωση ότι οι άβολες, παράξενες, μη ελκυστικές διαδικτυακές πληροφορίες που αναζητούμε ή κοινοποιούμε στις μηχανές αναζήτησης του Διαδικτύου είναι στην πραγματικότητα μια ομολογία που είναι αποθηκευμένη για πάντα στους μοναδικούς μας αλγόριθμους. Σε αυτήν την αναδρομική φουτουριστική κοινωνία ο κόσμος των δεδομένων αντικαθιστά την ανθρώπινη παρουσία. Μπορείς να θεραπευτείς από τον ψηφιακό Άλλο;

Martha Panagiotopoulou, Georgina Pantazopoulou (GR/NL)
Η Μάρθα Παναγιωτοπούλου και η Τζωρτζίνα Παντραζοπούλου είναι διεπιστημονικοί καλλιτέχνες και αρχιτέκτονες δουλεύοντας μεταξύ Ολλανδίας και Ελλάδας. Η έρευνα τους βασίζεται στον επαναπροσδιορισμό του φυσικού, ψηφιακού και πνευματικού χώρου χρησιμοποιώντας την φεμινιστική, οίκο-φεμινιστική, οίκο-ψυχολογική και ανιμιστική προσέγγιση υπό το πρίσμα της διατομεακότητας. Η Μάρθα είναι κάτοχος MFA από την Σχολή Τεχνών της Γλασκόβης και απόφοιτος της Σχολής Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσόβιο Πολυτεχνείου. Η Τζωρτζίνα αυτή τη στιγμή ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA – Interior Architecture στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Χάγης και είναι επίσης απόφοιτος της Σχολής Αρχιτεκτόνων του Πανεπιστημίου Πατρών. Η συλλογική τους πρακτική ξεκίνησε το 2021 όταν γνωρίστηκαν και μοιράστηκαν το κοινό τους όραμα για έναν πιο περιεκτικό, ευαίσθητο και μη-πατριαρχικό, προσεκτικά σχεδιασμένο κόσμο. Για τη πρακτική τους χρησιμοποιούν κυρίως εγκαταστάσεις, συμμετοχικές περφόρμανς, βίντεο, σχέδια και λέξεις.