DEPTHMAP+
Μια πειραματική και εξπρεσιονιστική εκδοχή του παιχνιδιού Quake III Arena μέσα από τη κοκκώδη χρήση και με μια τρομακτική ματιά στα βάθη των διαγραμματικών πεδίων. Δημιουργεί σκόπιμα νέες όψεις γύρω από ένα διαχρονικά κλασικό παιχνίδι, εξελίσσοντάς το παιχνίδι όσον αφορά την κινηματογραφική αναπαράστασή του και αλλάζει οριστικά τις υπάρχουσες συνδέσεις που αρχικά θεωρούνταν δεδομένες.
Jordy Veenstra (NL)
O Jordy Veenstra είναι επαγγελματίας του post-production, πειραματικός κινηματογραφιστής και machinimator, με βάση το Άμστερνταμ. Με το ψευδώνυμο «A Pixelated Point of View», ο Veenstra δουλεύει πάνω στην πειραματική και ψηφιακή στροφή των «οπτικών σπουδών» και δημιουργεί πειραματικές ταινίες μικρού μήκους, κατασκευασμένες εντός διάφορων videogames όπως τα Quake III Arena, Virtual Rides III και Grand Theft Auto. Παράλληλα με την ενασχόλησή του με την τέχνη, ο Veenstra δουλεύει ως μοντέρ, motion graphics designer και animator στο Amsterdam, είναι ιδιοκτήτης του δικού του postproduction studio ARCTIC LIME AudioVisual και στον ελεύθερό του χρόνο, δουλεύει πάνω σε μία έρευνα γύρω από την «πρακτική της παραμόρφωσης»: ένα πλαίσιο που εστιάζει στη κινηματογραφική επαύξηση των machinima μέσα από την ενσωμάτωση των κλασσικών αρχών του κινηματογράφου, καθώς και στην καθαρή εικόνα που απεικονίζεται σε 60 καρέ το δευτερόλεπτο.