Listen to Batteries
Το έργο ‘’Listen to Batteries’’ διερευνά το (μετά)ανθρώπινο, το ζωικό και το τεχνητό σε έναν κόσμο κυριαρχούμενο από δεδομένα. Πραγματεύεται την καταγραφή, την συλλογή, την μεταφορά και την αρχειοθέτηση της πληροφορίας των σύγχρονων τεχνολογικών συστημάτων σε διαφορετικές κλίμακες και συστήματα. Η ψηφιακή εγκατάσταση αποτελεί μια αυτόνομη και πλήρως λειτουργική, μηχανική οικολογία στην οποία οι σωματικότητες που την περιλαμβάνουν είναι αλληλένδετες και αλληλοεξαρτόμενες, διαμεσολαβημένες από το φυσικό, πολιτιστικό, θρησκευτικό, ιστορικό και υλικό συγκείμενο τους. Η οικολογία τοποθετείται σε έναν κόσμο χωρίς χρονικότητα , όπου οι υλικότητες του, σχετίζονται διασχεσιακά και συγκροτούν μια νέα σωματικότητα, σκοπός της οποίας είναι να παράγει συνεχώς πληροφορία, τροφοδοτώντας τους αλγόριθμους που την περιλαμβάνουν με ενέργειες, συναισθήματα και σκέψεις. Στο σήμερα οι ενέργειες αυτές ψηφιοποιούνται, μεταλλάσσονται, αποθηκεύονται, επεξεργάζονται και παραποιούνται σε έναν αέναο κύκλο συλλογής και ανα-τροφοδοσίας, με τελικό στόχο την παραγωγή και κατανάλωση ενός προϊόντος. Αυθεντικός ήχος : Kris Vango, Mr. Pigeons, Charlotte De Bekker
Super Gonorrheia (GR)
O Ουζούνης Γιώργος γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στο τμήμα αρχιτεκτόνων μηχανικών. Απόφοιτησε το 2020 και έκτοτε ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως αρχιτέκτονας και ως Conceptual 3D Render Artist. Το έργο του περιλαμβλανει 3D Scan, Render, φωτογραφία και βίντεο. Τα τελευταία 2 χρόνια ξεκίνησε το Art Project ‘’Super Gonorrhea’’, όπου δημιουργεί φανταστικές χίμαιρες και κόσμους που πραγματεύονται το (μετα)ανθρώπινο σώμα, το φύλο και την σεξουαλικότητα εντός μιας τεχνητής, βιολογικής οικολογίας. ‘’Η πρακτική μου βασίζεται στην σχέση μεταξύ των σωμάτων και την άμεση αλληλεπίδραση και αλληλεξάρτηση τους με τα ευρύτερα άμεσα και έμμεσα συστήματα εντός και εκτός των οποίων βρίσκονται. Τοποθετείται ενδιάμεσα του φυσικού και του τεχνητού, μεταξύ φύσης και τεχνολογίας, μιας πραγματικότητας και ενός φανταστικού σεναρίου. Παράλληλα, επιχειρεί να συγκροτήσει ένα διαφορετικό φαντασιακό, αντίθετο της σύγχρονης δυστοπικής, καταναλωτικής πραγματικότητας’’.